Ampliació de la presentació_Activitat 1B

Portada: 
El que a mi m'agrada 
Nom, Assignatura, curs i any.

Pel·lícula preferida: 
Regreso al Fututo II, director Robert Zemeckis.

M'agrada molt perqué és una pel·lícula en la que viatgen al futur i van a l'any 2015. A la pel·lícula té mostren com si en aquest any ja tinguéssim coches voladors quan en realidad estem al 2019 i encara no tenim res de aquest coches.




                         



Jurassic World, director Colin Trevorrow. 

Aquesta pel·lícula m'agrada molt perqué el tema dels dinosaurios me encanta i en aquesta pel·lícula el fet de fer un parc sobre ells me encanta. A part que estan relacionades amb les pel·lícules de Jurassic Park. 




Director preferit: 
George Lucas, m'agrada molt per la seva imaginació. El fet de crear Star Wars me encanta perqué imaginar-se tota aquesta mena de persones i animals fantastics és increíble. Com en Indiana Jones, imaginar-se la història que té és impressionant. 


Grup de música o cançó preferida 
GOT7, és un grup de música de kpop (Corea) encara que hi ha un nord-americà, un tailandès i un chinès. Els quatre que falten són coreans. Els seus noms són: Im Jaebum, Mark Tuan, Jackson Wang, Park Jinyoung, Choi Youngjae, Bambam i Kim Yugyeom. 
M'agrada perqué la seva música té un ritme que me encanta. Les seves cançóns generalment parlen sobre amor però tenen alguna que parla de diferents temes. Fan moltes cançóns que parlen sobre les fans i és molt bonic veure que estan molt agraïts de nosaltres. Cada album que treuen és impressionant i encara que no són molt coneguts a mi m'agrada. 
No puc triar una cançó preferida però ficaré dos. 
"You Are" 



"Fly"







Obra d'art preferida 


                                                  La Liberté guidant le peuple, Eugène Delacroix 1830



M'agrada per la manera en la que Eugène expressa la llibertat del poble i com estan totes les classes socials representades al quadre. La primera vegada que la vaig veure va ser a parís i em va impresionar lo preciosa que és.


Fotografía preferida 


            Concert de Monsta X, Palacio Vistalegre, 23 de Juny 2018



Aquesta és una de les meves preferides ja que em recorda al concert al que vaig anar amb el meu millor amic i la meva germana. Va ser un dia increíble i mai havia sentit un sentiment tan bonic. Recordo el dia del concert, em feia molt mal la pantxa del nervis i el que vaig sentir dins del concert no el tornaré a senit mai més (encara que si vaig a un altre concert si que el sentiré) perqué el sentiment només el pots notar en aquell moment.



Fotografía més antiga 


Passeig en ruca, 1974



És una foto del meu pare amb el meu tiet i el cosí d'ells. Passeijant amb la ruca al poble.




Comentarios