CONCERT_GOT7_MADRID



L'octubre del 2019 un grup coreà va venir de concert a Madrid, al palau Wizink Center. Quan van anunciar que venien obviament que volia anar, i ho vaig aconseguir, encara que vaig tenir problemes amb les entrades i els diners perquè havia de pagar un viatge a Madrid més un hotel per a una nit).

Foto meva al Wizink Center 


El grup que va venir és un dels meus preferits, tot i que, el ficaria al número 1 del meu Top. El seu nom és GOT7, un grup del Kpop. Encara que sigui del Kpop i soni extrany, per a mi fan molt bona música, potser tenen cançons comercials però en general no. 

GOT7 és un grup format per 7 persones ( Jb, Mark, Jackson, Jinyoung, Youngjae, Bambam, Yugyeom ). Una de les seves cançons que més m'agrada és Lullaby però l'última que van treure va ser You Calling My Name 









La meva primera impressió al entrar al recinte "Wizink Center" va ser com si estiguès fent algo impossible. Realment després de 2 anys estava a punt de veure en directe GOT7. I quan vaig veure on estaria no m'ho podia creure, o sigui estava pasant de veritat, no era un somni.



Foto meva dins del recinte i al lloc on hem quedaria 


Va arribar l'hora i van sortir i jo en aquell moment no sabia com reaccionar. Encara que vaig cridar i molt.  Van cantar cançons que jo mai haguès pensat que les escoltaria en directe. Ells estaven guapíssims per a mi. Yugyeom que és el que més m'agrada, vaig flipar amb ell.

Fotografia de GOT7 

Fotografia de Yugyeom 







Comentarios