Luminograma i Tilt Shift_Activitat_4

Treball individual

Imatge amb Tilt Shift, en aquesta prova vaig pensar en fer la foto desde el balcó de casa meva però a l'hora de editarla no quedava bé, és a dir, no es veia del tot el canvi. Llavors vaig pensar en agafar una foto de Paris. Jo havia anat de viatje de fi de curs a Paris hi havia fet unes fotes molt chules, aixì que he escollit agafar aquestes fotos.
La foto la vaig editar amb un aplicació de móvil "tilt Shift Camera"

Sense editar


Editada 


Foto de jo amb la Mariel a Paris 





Treball en grup: Maria Elena doña, Marc Hernàndez i Clàudia Blanco
Luminograma: Per fer aquesta fotografia hem ulititzat un punter de color vermell més una espada làser de Star wars. I per el fons vam ficar una taula de color blanc.

Imatge final


Temps de exposició: 6"
Nombre f3..5


Imatges abans de escollir la bona:


Prova


Prova





Comentarios