Romanticisme versus Realisme

 Presento dues imagtges, una d'elles està basat en el Romanticisme i l'altra en el Realisme. Per tal de que s'entenguin les imatges faré unes explicacions. 

Començaré per el Romanticisme:

Romanticisme

  En aquesta fotografia podem veure una persona (jo) vestida d'una forma especial, el mateix passa amb el pentinat. Perquè si observem veiem que porto una espada làser, una samarreta poc comuna i tres monyos al cap. El personatge seria Rey de Star Wars. Un del meus personatges preferits.
I per altra banda, veiem un llibre (el llibre de fonaments de les arts), el qual jo l'estic llegint.

A nivell semàntic podem veure que la llum és més fosca de el habitual, simbolitzant que avui dia jo no treballo al cinema. També si ens fixem la pàgina del llibre és una on s'explica els inicis del cinema, el qual jo llegeixo. La part del darrere i la meva vestimenta són del mateix color, un blanc, marró. Això fa que no contrasti per això he escollit aquest fons, perquè amb ell que la fotografia és molt idealitzada, que no és real.

El que vull dir amb aquesta fotografia és que jo vull treballar al món del cinema i poder interpretar personatges que després la gent admira i s'inspira en ells. Vull donar a la gent raons per seguir endavant, raons per a no rendir-se, per a que amb totes les seves forces segueixin els seus somnis, com a mi m'agradaria fer.


Realisme:
Realisme
En la fotografia del realisme surto jo vestida i pentinada de la manera que a mi m'agrada. Amb uns cascos endollats al mòbil juntament amb el mateix llibre que la fotografia anterior. Aquí no interpreto a cap personatge, sinó que sóc jo mateixa, fent una acció que faig molt sovint.

La llum està una mica editada, perquè en la fotografia original hi ha més llum i jo he preferit deixar-la més fosca, de manera que destaqui més la persona que el fons.
En aquesta imatge veiem que estic escoltant música mentre "llegeixo" el llibre de fonaments. Aquest llibre està obert per a pàgina on explica el cinema, com a símbol que jo, en un futur, vull treballar al cinema, però que ara mateix no ho estic fent. Si no que, estic estudiant per a poder arribar a treballar d'allò.
La música ens ajuda a situar-nos en el present, ja que l'escolto través del mòbil un aparell bastant nou i que és molt popular en els nostres dies. La samarreta no es veu del tot bé, però porta un símbol d'uns llibres que a mi m'agraden molt "Shadowhunters", bàsicament simbolitza que sóc una persona molt friqui.


Comparació:
Si comparem les dues fotografies el que veurem és que un una estic disfressada i porto una espada làser i en l'altra vesteixo normal i porto uns cascos amb el mòbil. L'element que no canvia és el llibre de fonaments.
En la primera imatge explico que el que m'agradaria estar fent ara és interpretar, no estar estudiant. I que la meva visió del món és molt més senzilla del que és en realitat perquè tots sabem que el món d'interpretar i cinema és molt difícil. Però tot i així jo tinc la idea romàntica que algun dia arribaré a complir tots els meus somnis. En la fotografia estic mirant el llibre, però també tinc agafada l'espada, podria dir que estic llegint, concentrada, però que en qualsevol moment puc deixar d'estar-ho per anar a lluitar contra algú, ja sigui Kylo Ren com Palpatine.
I en la segona imatge vull explicar que la realitat és que ni sóc famosa, ni estic treballant al cine, ni sóc una actriu professional. Simplement sóc una noia que escolta música, és friqui i està estudiant. La pàgina del llibre és la del cinema i amb això explico que encara que la meva realitat és que no estic al món del cinema, segueixo somiant en poder arribar-hi.

Comentarios