Remake fotogràfic _Activitat 10

 REMAKE FOTOGRAFIC


Fotografia original:                      Remake:

Great a garbo, Cecil Beaton
Remake, Clàudia Blanco 

Model: Carlota Blanco Bernuz 






Esquema d'il·luminació: 



Els focus de la detra representen les llums del meu menjador i el focus de l'esquerra representa una llum de peu que tinc. No he pogut ficar-ho a l'esquema, però també em donava llum les dues finestres que tinc a casa, situades a l'esquerra. 

Imatges del making-of:
Making-of

Mentre feia la foto vaig tindre un problema. El meu gos no parava de pujar-se'n damunt de la meva germana i no em deixava fer la fotografia. 
Making-of


Ara faré un analisi del remake: 
Primer que tot el pla utilitzat és un pla general, ja que es pot veure clarament la persona i a més a més està descrivint que la persona està fent. Però també penso que podria ser un pla conjunt, perquè només és feu a la model i el sofà. No saps realment el lloc on està la noia, pots deduir que es troba en una casa, però no saps quina casa és, si la seva o de la seva germana o si simplement és un plató.
Per al blanc i negre he hagut d'editar la fotografia. Fent-ho he pogut donar menys il·luminació a la part de baix. El problema és que el coixí no el tenia de color negre, per tant, en part, que el color sigui blanc descompensa el color. Tots els detalls de la fotografia estan enfocats i pel que fa a l'enquadrament he sigut el més fidel possible.
La postura de la noia no la vaig aconseguir del tot igual. Vaig pensar que potser la noia de la fotografia orinal és més petita que la meva germana. Veiem que en la de Cecil ella té les cames més cap a dalt en la meva no. La meva germana no podia o no sabia ficar-les d'aquella manera, per tant vaig arribar a la conclusió que era pel motiu explicat.


Comentarios