Un_Nadal_De_Pel·lícula


Cartell de promoció


 Jo estava tan tranquila a casa quan el meu amic Marc em va enviar un missatge invitan-me a un concert de bandes sonores al teatre fortuny. La veritat és que al principi no m'ho creia, però finalment vaig anar. 

No era la primera vegada que veia un concert d'aquest tipus. Però el fet d'anar amb els meus amics i sense pares va fer que fos una experiència nova. Durant l'espectacle no vam fer fotografies perquè estava prohibt, però abans de que comences faig fer una. 

Teatre Fortuny


Van tocar Frozen, Narnia, Piratas del Caribe, Cars i moltes més. 
La que més em va agradar va ser Narnia, a part perquè jo sóc una gran fan de les pel·lícules, també perquè era el primer cop que l'escoltava en directe. No vaig plorar per vergonya, arribo a estar amb la meva família i sóc un mar de llàgrimes. 

Entrada del concert



Va ser una tarda divertida i és va agraïr molt poder fer aquest tipus d'activitats durant aquest any. 

Comentarios